Mørke refrenger er ute!

Takk til: Hans Hulbækmo og Magnus Skavhaug Nergaard for musisering, opptak, produsering, godt humør og pågangsmot. Takk til Fond for utøvende kunstnere, Fond for lyd og bilde og Norsk kulturfond for økonomisk støtte. Takk til Kyrre Laastad for miksing, Helge Steen for mastering, Lasse Marhaug for coverfoto og design, Eirik Havnes for foto av oss, Natali Abrahamsen Garner for hjelp med miksing av vokal og Ta:lik som ville gje ut. Og takk til deg som lyttar og vil koma på konsertar.

Comments are Disabled