Takk til: Hans Hulbækmo og Magnus Skavhaug Nergaard for musisering, opptak, produsering, godt humør og pågangsmot. Takk til Fond for utøvende kunstnere, Fond for lyd og bilde og Norsk kulturfond for økonomisk støtte. Takk til Kyrre Laastad for miksing, Helge Steen for mastering, Lasse Marhaug for coverfoto og design, Eirik Havnes for foto av oss, Natali Abrahamsen Garner for hjelp med miksing av vokal og Ta:lik som ville gje ut. Og takk til deg som lyttar og vil koma på konsertar.
Ah – endeleg – innspelingssøknad er sendt, så no må det skje! Håpar å koma ut med noko nytt i 2025.
Siste året har me gjort nokre trio- og kvartettjobbar. Då har me hatt med oss Hans Hulbækmo, Sondre Meisfjord, Kåre Opheim og Magnus Skavhaug Neergård. Tusen takk til dykk. De er gode folk å ha med!

I 2018 var me så heldige å vinne Folkelarmprisen i tradisjonelt samspel for Heimen der ute. Tusen takk!
Foto: Knut Utler
Takk til alle som kjøper CD, lyttar til Audun Strype sin lydmagi og nyt Anne Marte Før sitt nydelege cover! Platekompaniet (fysisk): http://bit.ly/2EVX41l
Spotify: http://spoti.fi/2solq1d
Tidal: http://bit.ly/2Elh9RP
iTunes: https://apple.co/2ExGV4C
Snaaart kjem CD nr.4! I slutten av januar blir det fysisk førehandslepp av “Heimen der ute”. Om du går inn på facebooksida vår https://www.facebook.com/sudandudan/, kan du førehandstinge ved å skrive namn og adresse der eller på pm, så sender vi deg eit eksemplar med faktura. Kr. 150,- pluss porto.
Stumfilmen Kristine Valdresdatter tonesett av musikarane Anders Røine, Marit Karlberg, Sondre Meisfjord og Hans Hulbækmo blir oppført i Hardanger, Bergen og Voss i november.
16.nov – Øystese, Kabuso kl. 19.00
17.nov – Bergen, Cinemateket kl. 19.00
18.nov – Opheim, Haugsvik ungdomshus kl. 20.00
Vi spelar låtar frå det komande albumet, ispedd nokre gamle gode, på følgjande scener i oktober:
Onsdag 18.okt kl. 19.00 på Ringerikes museum i Hønefoss
Torsdag 19.okt kl. 20.30 på Riksccenen i Oslo
Fredag 20.okt kl. 19.30 på Sundrehall i Ål i Hallingdal